İstihdam eğitiminde Bilgi okuryazarlığı: Inverclyde Kütüphaneleri deneyimi




Crawford, J. ve Irving, C. (2012) "istihdam eğitimi Bilgi okuryazarlığı: Inverclyde Kütüphaneleri deneyim." Kütüphanecilik ve Bilgi Bilim Dergisi, 44, 79-89. Bu bir fiyatlı bir yayındır. Soyut çalışma Inverclyde Orta Batı İskoçya'da Kütüphaneler ve eğitim programı içinde bilgi okuryazarlığı rolünü tarafından sağlanan istihdam eğitim programının bir değerlendirme olduğunu "yazıyor. Inverclyde yüksek işsizlik ve çoklu yoksunluk cepleri olan bir alandır. Modern, uygulanabilir beceri da eksiktir. bulgular beş öğrenci ve aynı zamanda bir yetişkin Okur öğretmen ile biri ile görüşmeler dayanmaktadır. görüşmeler Ağustos 2009'da yapıldı ve bir Öğrenme Hayat Hikayeleri metodolojisi kullanılmıştır. Görüşme yapılan başlıca önce hizmet sektörlerinde çalıştı ve hiçbiri vardı Bütün görüşülen motive edildiği rağmen okul sonrası nitelikleri,. Bilgi okuryazarlığı bulunmuştur% 30 ve öğrenci ihtiyaçlarına bağlı olarak ders içeriği% 60 arasında. Aile etkisi ders ve öğrencilerden kayıt için ana motivasyon olarak bulundu . kişisel, sosyal kalkınmanın yanı sıra istihdam becerilerini aranan uygun, ilgili eğitim materyali eksikliği ve LIS sektörü ve onları geliştirmek Toplum Gelişim ve Öğrenme arasında bir işbirliği eksikliği olduğu görülmemiştir. madde dahil olmak üzere bir dizi tavsiye ile sona erer işe alım ve tabii zamanlama ve planlama geliştirmek gerekir. "
Yazının yayınlanmasından duyuran, John Crawford Inverclyde Konseyi Dijital katılımı girişimler sorumludur Dundee, Sean McNamara, en CILIPS konferansta "Geçen hafta da ekledi orada işini mükemmel bir sunum yaptı ve temiz olduğunu o hizmet geliştirme, bilgi okuryazarlığı değerlendirme hizmeti gelişimine nasıl katkıda bulunabileceğinin iyi bir örnek haline öneriler dahil etmek mümkün olmuştur. "