Amy Plum - Benim İçin Öl kitap indir-Amy Plum - Benim İçin Öl pdf


Amy Plum - Benim İçin Öl kitap indir-Amy Plum - Benim İçin Öl pdf



Kitap alışılmışın biraz dışında yani vampirler,melekler,zombiler cart curt yok sırf bu yüzden bile okunabilir çünkü artık bu vampir serileri sıkmaya başladı.
Hikayemiz Kate'in anne ve babasının ölümünden sonra fransaya taşınması ile başlıyor.Bir süre kendini eve kapadıktan sonra bir gün yavaş yavaş dışarı çıkmaya başlıyor ve bir gün kafede bir çocukla gözgöze geliyor ve hayatı değişiyor.

Ambrose Jules Gaspard Vincent karakterleri müthişti.Keşke serideki her bir kitapta farklı karakterlerin hikayesi anlatılsaydı.Gençlik serisi olduğunuda belirteyim ve bitireyim yorumu.

Ben beğendim.Diğer kitaplarıda zevkle okurum.

            KİTABI İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN
                                      Altarnatif link
                                               http://uploaded.net/file/4sn3jm2h
Kitap rar şifresi:e-kitapciyiz.blogspot.com
Kitaplarımız fileserveler tarafından silindiğinden dolayı bir süreliğine parola koyma kararı aldık arkadaşlar biliyorum bu şifre yazma işi nefret ettiren bir olay bende çok sinir oluyorum ama kitaplarımız teker teker silindiğinden  elimizden başka bişi gelmiyor.Aklımda aslında bir sunucu alıp kendi kitaplarımı saklamak gibi bir fikirde var çünkü bu filehost lar çok çektiriyor artık bana ama o da işte bana biraz tuzluya patlıyor :D