Kitap indir






Merhaba arkadaslar kitap indir sitemizi açalı aylar oldu ve üstünden bayağ zaman geçti.Bu zaman zarfında sitemizi tam 400bin kişi ziyaret etti tabi bunu böyle görünce ben size yararlı bir şeyler yaptığımı düşünerekten seviniyorum.Ama tabi bazen bazı yorumlar görüncede üzülüyor insan bizler kitapları sorunsuz bir şekilde bulup linklerini paylaşıoruz fakat yüklediğimiz file hostların durumu ortada kafalarına göre dosyalarımızı siliyor yada silmiyorlar bizde elimizden geldiğince yenilemeye kitap indir blogunda kırık link bırakmamaya çalışıyoruz.Ama sizler bu kırık linkleri ufak bir yorumla bildirsenizde bizim sulalemizi katmasanız işin içinde ben daha çok sevinicem :) Yani sonuçta bizlerde insanız arada hata yapabilior yanlış kitabı yanlış isimde yükleyebilioruz bunları mazur görüp bir yorumla yada admin@hitlen.org adresine mail olarak bildirmeniz yeterli.Hepinize iyi okumalar diliyorum herhangi bir sorun olursa yada bir fikir bir düşünce blog için bana mail atmanız veya konunun altına yorum olarak belirtmeniz yeterli.Bu arada arkadaşlar ücretli yazar almayıda düşünmüyor değilim tabiki makul bir fiyata eğer ben yaparım diyen varsa bana mail atsın tekrar mail adresimi yazıorum admin@hitlen.org


kitap indir