Arthemia Blogger Teması v2




BloggerWmaracı forumunda bir dönem bu temanın farklı versiyonları çıktı. Kimisi ücretsiz sundu kimisi ücretli. Temaları gördükçe aslında ben de hevesleniyordum ama bir türlü yeterli zamanım olmuyordu, uğraşamıyordum. Yaklaşık 3-4 ay önce temayı iyice ele almıştım bayağı güzelleştirip düzenlemiştim. Tam sonlara doğru elektrik kesilince bütün emek gitmişti.

Forumdaki eski konulara yazdığım mesajları okurken "Blogger Arthemia Teması" adlı konuya yazdığım mesajı gördüm;

Bir ara oturup 3-4 saat boyunca bu temayla uğraştım deneme blogumda baya güzel görünüyordu ama elektrik kesilince bütün emeğim gitti bende tekrar uğraşmadım. Bir gün yine ilham gelirse oturur bu temayı adam ederim :)
İşte o ilham geldi ve temayı tekrar düzenlemeye karar verdim. Tema toplam 3 günde bu hale geldi.

Tema özellikleri;
  • Sağ sütun yerleşimi (eski sidebarın tüm kodlarını silip yerine yeni bir sidebar yerleştirdim).
  • Header'de 468x60 reklam alanı
  • Başlıklarıda google font özelliği
  • Paylaşım butonları
  • Açılır bir menü ve menüye dahil arama kutusu
  • Yeniden tasarlanan, yanıtla özelliğine sahip yorum formu
Genel görünüm;

arthemia-blogger-v2

Uğraştım, emek verdim, sizlere faydalı olmaya çalıştım bir teşekkürü çok görmeyin..

Güle güle kullanın...

Önizleme İndir

İyi bloglamalar...(Alıntı)