Ultrasurf İle Meb İnternetten Yasaklı Sitelere Giriş




ultrasurf-indirYaklaşık 3 yıl önce keşfettiğim ve ancak paylaşma fırsatı bulduğum benzersiz bir proxy programıdır Ultrasurf. İnterneti biraz yavaşlatsada Meb internetin gereksiz filtresinin gerekli sitelere koyduğu engeli aşmanıza kesin sonuç vererek yardımcı oluyor.

Programın 1 sene öncesine kadar çalışmadığını görmüştüm tüm sürümlerini indirmeyi deneyip çin forumlarından program ayarlarını araştırmıştım(o derece kararlıydım) ama bir sonuç alamamıştım.

Az önce wmaracı'nda gezerken programla ilgili konu açıldığını gördüm yine çalışmaz sanıyordum ama üyelerden biri yeni sürümlerle birlikte çalışmama sorununun ortadan kalktığını söyledi ben de bu konuyu açma isteği duydum.

Ben bu sene liseden mezun oluyorum ve bu zamana kadar meb internetini kullanarak bloglarda rahatça gezinemedim, benden sonraki nesiller rahatça okuldan blog yazabilsinler istiyorum : )

Programın son sürümünün indirme linki aşağıdadır güle güle kullanın.