Aimee Carter - Tanrıça kitap indir-Aimee Carter - Tanrıça e-book indir-Aimee Carter - Tanrıça pdf indir



İşte yep yeni bir kitabı sizlere paylaşıyorum arkdaşlar aslında bu cümleyle kitap paylaşmaktan sıkıldım ama google amca bildiğiniz üzere konularda özgün diğer sitelerde bulunmayan yazılarla bezenmiş konuları seviyor ve googlede üst sıralarda yer almamıza yardımcı oluyor şimdiden hepinize iyi okumalar kitap pdf formatındadır basit bir pdf okuyucuyla okuyabilirsiniz

                                                             

İnternetten twillightturk die bir forumda bir kullanıcının kitaba ait yorumunuz sizlere paylaşmak istedim belki kitaba bir baksammı bakmasammı sorusuna çözüm olur sizler için
Çok uzun zamandır çıkmasını beklediğim kitaplardan biriydi Tanrıça.Ben mitoloji olsun da ne olursa olsun diyen bir okuyucuyum.Mitolojik romanlarda aradığım tek kriter de aşktır.

Gençlik serisi olmasına rağmen ben büyük zevk alarak okudum.Üç dört saatte kitabı bitirmişim.Farklı bir kitap.Konusuna hiç rastlamamışştım daha önce diğer kitaplarda.

İlk kitapta Kate sınavı geçti ve ben bu yüzden ikinci kitabı daha çok merak ediyorum.Özetine baktım da işin işine titanlarda giriyor Persephone da.

Aimee Carter - Tanrıça kitap indir-Aimee Carter - Tanrıça e-book indir-Aimee Carter - Tanrıça pdf indir