Gerçek Sır - Cengiz Erşahin



Bu bir kitap incelemedir İndirme Linki yoktur Arkadaşlar.






 Geçenlerde Üniversitenin ikinci dönemi için yola çıkmıştım.Otobüs mola verince uyuşan ayakları biraz açıyım diye mola yerinde dolanırken gözüm orda satılan 10-15 kitaba ilişti normalde çok fazla kişisel gelişim kitapları sevmem yani belkide biri bana kişiliğim gereği birşeyleri nasıl yapmam gerektiğini söyleyince hoşlanmıyorum.Ama yazarımız o kadar iddaalıki arka kapağa eğer ilk iki bölümü okuduysanız ve hala kitap sizin üzerinizde birşeyler uyandırmadıysa kitabı iade edebilirsiniz yazmış.Bu kadar iddaa lı bir cümleyi okuyunca ve üzerinde 99.baskı yazısını görünce dayanamadım kitabı aldım.


 Kitapda kullanılan dil samimi yani aslında biraz bildiğimiz şeyleri anlatıyor demiceğim hatırlatıyor.Ve önemini vurguluyor.Kitabı okurken gerçekten mutlu olduğum zamanlar aklıma gelmeye başladı.Ve şuanki halim kitabı okurken düşünmeye başlayınca işlerin kırılma noktası aklıma geldi.Yani işler bir olaydan sonra sarpa sarmış hayata biraz daha karamsar bakmaya başlamıştım.İnsana o noktayı anlatıyor ve neşesini tekrar kazanmasını sağlamaya çalışıp kurulan arkadaşlıklarda arkadaşlık seçimlerinde iş hayatına dair hayatımızı biraz daha kolaylaştırıcak adımları anlatan bir kitap.VE EN ÖNEMLİSİ İNSANA HAYALLERİNİ VE BUNLARIN MÜMKÜNATI OLMAYAN ŞEYLER OLMADIĞINI ANLATMAYA ÇALIŞIYOR.


Kitapta amatörce bir dil kullanılmamış gerçekten profosyonel bir biçimde akıcı halde okunabilicek bir kişisel elişim kitabı