İlber Ortaylı - Tarihin Sınırlarına Yolculuk pdf kitap indir



Çok temiz bir taramadır.Kalite sevenlere duyurulur.Son zamanlarda sosyal medyada Tarihçi ilber ortaylı hakkında çok fazla capsi paylaşılması ve her gördüğümde bu adamın beni güldürmesiyle merak salıp interneti biraz yokladım bu kitabı bulabildim.Bende sizlerle birlikte okumaya başlıyorum bakalım nasılmış iyi okumalar.

Arka kapak
Kopukluk' da ayrı bir slogan. Bir zamanlar, biz Batılı olacağız denilmiş. Batıyı da kendi çizdiği bir modelle tanıtmışlar. Bazı önerilerim var benim. Diyanet ġurası'nda, Imam-Hatipler için "3+3 ölü ve yabancı yaşayan diller teorisi"ne dayanan bir öneri getirdim. Bu tip önerilere insanlar 'evet' diyor fakat unutuyorlar. Pragmatist tipler, uzun vadeli, meyvasmı kendisinin toplayamayacağı projelere fazla itibar etmiyor. Bu çok iptidâi bir görüştür. 'Re-form'dan, üç senede meyvesini toplayacağı projeleri anlıyor. Müteahhit veya köylü zihniyetidir bu. Küçümsemek için söylemiyorum. Köylü, haliyle, tabiatla mücadele halindedir ve karnını doyurmak zorundadır. 50 sene sonra meyve verecek ağaçla değil, 3 senelikle uğraĢır. Bizde de böyle bir hava var. 20 senede netice verecek bir okulla uğraĢmazlar. Hiç kimse; ne bakan, ne bürokrat.