5 kitap Bir arada İndir



Arkadaşlar benim yüklemem değil internette buldum kitaplarıda beğendim açıkcası ondan sizlerle paylaşmak istedim iyi okumalar



Kitaplar
  1. Maya Banks - İskoçyalının Kollarında kitap indir
  2. Mary Jo Putney - Onurlu Bir Aşk kitap indir
  3. Julie Garwood - Yazgı kitap indir
  4. Jo Beverley - Kalbimin Tek Sahibi kitap indir
  5. Haruki Murakami - İmkansızın Şarkısı kitap indir

1. Download


2. Download


Kitaplar part halindedir 1. downlod 1.part 2.download 2.part tır kitapların hepsi pdf formatındadır basit bir pdf okuyucu ile adope reader tabiki herzaman olduğu gibi tavsiyemdir açıp kitapları okuyabilirsnizi hatırlatma olsun die yazıyorum indirme linkine tıkladığınızda ilk başta adf.ly sayfası açılır sağ üst köledeki 5sn geri sayım bittiğinde reklamı geçe tıklayıp downloada tıkladığınız anda kitapları indirebilirsiniz