E-Ticaret için 10 Yeni Fikİr Nasıl ve Ne şekilde Olmalıdır.



1-Görsel Güvenlikle Kendi Bölümünüzü Kurun Güvenliğe bağınızı kurarken,müşterileriniz tarafından değişim ve vazgeçme arasındaki farkın ayırt edilebiliyor olması gerekir. Güçlü görsel sinyaller ,(Extended Validation gibi) ve bandroller , müşterilerinizin güvenini mükemmel derecede tutar. Alex Kehayias Product Manager ,Comodo Group inc 2-Çin’de , Tamamen Yabancı Girişimde Bulunun Çin’deki Hangzhou şehri IT’ler için tam bir B2B alanı. Güçlü bir sermayeyle, teknik becerilerini geliştirebilen bir takımla ani bir çıkış yaparak çabucak global duruşunuzu belirleyebilirsiniz. Kaliteli ürün gelişimi bir kurumu diğerinden ayıran niteliktir. Bu size, satışlarınıza odaklanmanıza ve website üretim yönteminde deniz aşırı ofislerinizde marketçilik yapmanıza olanak sağlayacaktır. Jason Prescott CEO,Top Ten Wholesale 3-Sayfaların Yüklenmesini Hızlandırın Satın almaya hazır müşterileriniz için hızlı yüklenen sayfalarla sitenizi optimize edin. Dizayn aşaması boyunca yüklenme zamanını test edin ve iki saniyenin altında daha iyi bir zamana dönüştürmeye gayret edin,sonuna kadar geliştirin. Başka bir deyişle,kullanıcılarınızı rakiplerinizin elinden bu şekilde çekip alın. Autumn Looijen President , Streetprices.com 4-Müşterilerinizin Tam Olarak İstediklerine Ulaşmalarına Yardım Edin Ürünlerinizin doğal özellikleriyle, gelişmiş filtrelerden geçirerek, etiket ve gelişmiş arama yöntemleriyle müşterilerinizin tam olarak istediklerini bulmalarına yardım edin. Doğal kataloglarla ürünlere yönlendirin. Müşteriyi zorlayan, sert ve hiyerarşik kataloglar yerine akıcı olanları tercih edin. Ed Sturrock Product Manager, Americommerce 5-Alışveriş Sitenizde Çok Olasılıklı Değişken Testleri Kullanın Sitenizin değerini arttırmak için, çok olasılıklı değişken testlerini kullanmanız,sayfa varyasyon kombinasyonu ile değişen oranlarınızı azimli bir şekilde arttıracaktır.A/B bölümü çok sınırlı olabilir fakat çok olasılıklı değişken testleriyle kullanıcıların tüm deneyimlerini kullanarak çeşitli nitelik ve tasarılarla sitenizi test edebilirsiniz. Scott Smigler President , Exculusive Consepts inc 6-Sitenizin Arkasına Saklanmayın E-Ticaret platformunuzda 7/24 herhangi bir yüz kullanmaksızın satış yapmayın .Müşterilerinizin birbirleriyle etkileşimde olmasına, video ve ürünlere koçluk yapmalarına izin verin.Sadece empati ile değil, güven katarak da değişimi arttırın. Phill Williams Director, Openmindcommerce 7-Bireysel Sigortacılıkla USPS Nakliye Aynı üründen birden fazla satış yaptığınızda, USPS sigortacılık almak yerine bireysel sigortacılık alın. Sigortasız fiyatı ve riskleri göz önüne alın. USPS genelde ürün veya paketlerde deformasyona sebep olur. Böyle bir durum meydana geldiğinde,basit çabucak bir şekilde yenilediğinizde müşteriniz mutlu olacaktır.Böylece sigorta sizin içn bir kazanç merkezi haline gelecektir. Richard Wipers Owner Windmill Trading Company 8-Serbest Taşıma Fikirleri İçin Anahtar Serbest taşıma fikirleri için anahtar demek, toplam paketlerde ağırlık artışı kadar nakliye ücretinin de artmasıdır.Tipik UPS ve FedEx fiyatları beş yerleşim bölgesine teslim teslim için yaklaşık 7$ bir pound için fakat 20 per pound paket için sadece 60 $. Şu anda değişmez per pound fiyatları bunlar. John Lindberg President, Efulfillment service 9- Ayrıntı Bağlantılar Sağlamak Müşterileriniz için sitenizde her sayfada görünür şekilde ayrıntı bağlantılar sağlayın. Websitenizin başlıca grafik sayfalarında veya yorum köşelerinde olmadığı sürece mutlaka bir telefon numarası veya e-mail adresi olsun.Ürününüzü aldıktan sonra sizinle iletişime geçebilmesi,size ulaşabilmesi gibi başka bir şey daha müşterinize kendini bu kadar mutlu hissettiremez. Christian Anthony Sales &Marketing Manager, Shopfactory 10-Rekabette Farklılık Yaratın Bilginiz ve uzmanlığınız dahilinde bir yer oluşturun.Günlük notlar,yazılar veya bilgi içerikli videolar(You-Tube gibi) müşterilerinizin siparişlerini arttıracak yöndeki ataklardır.Böylece rakiplerinizden etkileyici bir yolla ayrılmış olursunuz. Leslie E.West Owner Bluedotpapershop